Schade en Service

Neem voordat u begint met het het verwerken van de materialen altijd even de tijd om de verwerkingsvoorschriften door te nemen. U kunt deze vinden op de verpakking van het materiaal (sierbestrating) of op onze website. Met een goede voorbereiding kunt u veel problemen voorkomen.

(Transport)Schade

Mocht u bij levering schade aan de materialen constateren? Geen zorgen, volg eenvoudig de volgende stappen en we lossen dit zo snel mogelijk voor u op.

  1. Documenteer de schade: maak duidelijke foto’s van de schade van de producten nog in de verpakking.
    Zorg ervoor dat de foto’s de schade zo duidelijk mogelijk laat zien.
  2. Vul het schadeformulier in:  Voeg bij (sier)bestrating er ook een foto van de productsticker met de productiedatum toe.
  3. Laat het aan ons over: zodra we uw e-mail ontvangen, gaan wij proberen het probleem zo snel mogelijk voor u op te lossen.
    Dit gaat meestal in samenspraak met de fabrikant en kan daarom soms enige tijd duren. (enkele uren tot werkdag).

Let op: Verwerking = Acceptatie. Als u de goederen heeft verwerkt en daarna pas de “beschadiging” meldt wordt het voor ons en de fabrikant nagenoeg onmogelijk om in behandeling te nemen. Als u de materialen zelf heeft afgevoerd kunnen wij dit in zijn geheel niet in behandeling nemen.

Klacht / Reclamatie

Mochten  er na verloop van tijd problemen zijn in de tuin die duidelijk te maken hebben met het product en niet met de verwerking hiervan dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Denk hierbij aan lijmresidu op de deklaag van GeoCeramica of breken van een tegel(niet door eigen toedoen) binnen de fabrieksgarantie.
Witte uitslag op betonnen sierbestrating (kalkuitbloei) is geen reden tot reclamatie.

  1. Documenteer het probleem: maak duidelijke foto’s van de situatie. (bijvoorbeeld lijmresten of verkleuring o.i.d)
  2. Vul het Serviceformulier in:  Wees zo duidelijk mogelijk in het omschrijven van het probleem
  3. Laat het aan ons over: zodra we uw e-mail ontvangen, gaan wij proberen het probleem zo snel mogelijk voor u op te lossen.
    Dit gaat meestal in samenspraak met de fabrikant en kan daarom soms enige tijd duren. (enkele uren tot een werkdag).